sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Cv nou de la metallica

Metallica - Death Magnetic:

Dupa cum mi-am propus , am uploadat noul album al trupei Metallica! Death Magnetic! :)

http://www.filebox.ro/download.php?key=2065a8e310f0eef02a1f226149f62944

Albumul contine:

1. That Was Just Your Life 7:08
2. The End of the Line 7:52
3. Broken, Beat & Scarred 6:25
4. The Day That Never Comes 7:56
5. All Nightmare Long 7:57
6. Cyanide 6:39
7. The Unforgiven III 7:46
8. The Judas Kiss 8:00
9. Suicide & Redemption 9:57
10. My Apocalypse 5:01

Ceva stiri despre album:


 Ci de la  Metallica sunt incantati de noul album;

Intr-un interviu recent pentru revista britanica Kerrang, Lars Ulrich, bateristul formatiei Metallica, a declarat ca trupa este foarte incantata de noul material de studio, Death Magnetic.

In cel mai sincer mod, pot sa spun ca albumul asta tot ce am putut face mai bun, declara
bateristul.

Sigur, nu pot sa garantez ca toata lumnea va iubi acest album, spune Ulrich. Dar, in mod 
cert, nu am fi putut face un album mai bun!

La randul sau, chitaristul Kirk Hammett spune:

Albumul asta este unul dintre cele mai bune materiale ale noastre din ultimii ani. Am vrut 
sa cantam din nou heavy si rapid, spune chitaristul.

Niciun comentariu: