vineri, 23 ianuarie 2009

Ultima vreme...


Ne scuzaţi că am lipsit în ultima vreme... Oricum nu cred că v-a fost dor de noi... Dacă v-a fost bravo vouă, dacă nu v-a fost dor sunt probabil niste bloguri cu minimal sau manele prin blogosferă so check'em out poate va reprezintă mai mult... Aşa.. Revenind din tiradă... Virusul ăla probabil are probleme cu netul că nu îl văd pe aici... Oricum îmi doream sa mai scriu si eu pe un blog... mai ales pe acest blog unde am doar două articole... Cu această ocazie mulţămăsc celor de la rcs-rds pentru netul cu o viteză incredibilă...

Să revenim la subiect... avem???? da... Auzita-ti voi de grunge? Sigur aţi auzit... Majoritatea stiţi despre Nirvana. O să pomenesc de ei puţin în radio emisiunea de astăzi. Dar ce e principalul punct pe agenda mea azi este Pearl Jam, trupa care a supravietuit trupelor mari de grunge: Nirvana, Alice in Chains, Soundgarden.
Pearl Jam, formată în 1990 de Jeff Ament, Stone Gossard si Mike McCready, trei băeţi instrumentalişti, tată dar fără voce... şi stau ei la masă la hanu ancuţei la o halbă de bere: băh stonică, pă cine aducem frate la trupă că nu avem vocalist frate? Jeffule şi mickule(probabil Ion Micu, sau Little John, din Robin Hood :-??), hai maca, că vorbesc cu Jack Irons si ne spune el daca vrea să vină... Poveste lungă, rezumatul de bac: Jack nu vrea sa vină, dar îi da înregistrările lui Eddie(Eddie Vedder, ăla albu care cantă bine...). În fine, vine ăsta şi începe aventura Pearl Jam... 8 albume, de grunge si rock alternativ, cu inspiratii din rock clasic si punk-ul american(în special The Ramones). Tipii ăştia au încercat ce-a încercat si punk-ul original. Să aducă muzică bună la oameni inteligenţi. Care totuşi nu au ascultat muzica asta şi au tradat rock-ul pt Brittney Spears. Daca Eddie avea sâni poate îl ascultau mai mulţi, dar ce sa îi faci băh eddie, nu te poţi pune cu Brittiney....
Oricum, primul lor album este genial si mai e şi pe repeat în mp3-ul meu... pentru că frate, e fără bull-shituri, gangsta-manelare sau pop-rockishhuri gretoase... Aşa ca fraţilor sper sa daţi si voi un download sa ascultaţi se pricep baieţii astia la muzică.(virus :imi pare rau ca m-am bagat pete tine Paranoid Man  dar nu m-am putut abtine si sper sa nu te superi pt asta)

Un comentariu:

Anonim spunea...

esti nebun bro dar dasta te recunosc drept frate :))=))